Naruto - New Age

A free Naruto text-based RPG for all who wish to join!
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Cheap Christian Louboutin Shoes
22nd January 2013, 00:15 by cangliang

» Christian Louboutin Daffodile 160mm
22nd January 2013, 00:14 by cangliang

» Cheap Christian Louboutin For Sale
22nd January 2013, 00:12 by cangliang

» Prada Belts
17th January 2013, 18:25 by cangliang

» Armani Belt on sale
17th January 2013, 18:24 by cangliang

» gucci belt
17th January 2013, 18:22 by cangliang

» authentischen Hermes Lindy Taschen
13th January 2013, 20:53 by cangliang

» ]Hermes Victoria Bag
13th January 2013, 20:52 by cangliang

» Hermes Evelyn pm
13th January 2013, 20:51 by cangliang

The Staff
Administrator
Midnight

Mods

Eigo Terumi
Rakashua
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~

Feel free to ask any members of the staff if you have any trouble!

Share | 
 

 My cool signatures im making....

Go down 
AuthorMessage
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: My cool signatures im making....   2nd June 2010, 19:01

If you want one of these, you can just ask me.....or my sister ChaCha...{Yes she is my sister....my whole family is obsessed with naruto}

Here is one....i used for my sis.




Here is one i did for her too.


_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   2nd June 2010, 19:19

And here is another, i did in like 30 minutes....


_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   2nd June 2010, 19:34

.....and another


_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   2nd June 2010, 20:02



...this is my favorite.....

_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   3rd June 2010, 18:39



I made this one for ChaCha on Ingoo

_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
Rakashua
Konoha Jounin
avatar

Posts : 59
Join date : 2010-05-04
Age : 27
Location : Under a full moon

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   5th June 2010, 09:39

Awesome, I sometimes make those things too!
What programs do you like using?

I use Siera Draw X2 and a writing tablet for the PC in combination with Photohop.
Back to top Go down
View user profile
~ßµßßlê~ħ§å§ïñ~
Konoha Jounin
avatar

Posts : 64
Join date : 2010-04-17
Age : 27
Location : Hell im living with some Crazy old people that hate electricity!!!

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   5th June 2010, 12:56

I use GIMP...kinda confueses me though...

_________________________
Sasuke: Hey Eight-Tails you wanna die?
Killer Bee: *Raps a stupid rap*
Sasuke: Umm is that a yes...?
Killer Bee: *Grabs a notebook and starts writing*
Sasuke: WTF!?!?!
Killer Bee: Ohh yeah, *Starts to rap again*
Sasuke: GAAA *Attacks!!*

Back to top Go down
View user profile
Kaoru Misora
Konoha Genin
avatar

Posts : 192
Join date : 2010-04-19
Location : Next to a canyon, saying bye to my foot...

PostSubject: Re: My cool signatures im making....   28th July 2010, 11:19

Oooh I like them! I'm gonna have to think of one I want...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: My cool signatures im making....   

Back to top Go down
 
My cool signatures im making....
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Requiem [Cool, and if Roxas would consider joining...]
» Making my way downtown (OPEN)
» super cool shadow dragons that have all powers they can breathe black fire because cool invisible words
» Random social sayings.
» Kramisha 's poems

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Naruto - New Age :: Discussion :: General Discussion-
Jump to: